|
Zapewne nie jeden raz zastanawiałeś się w czym tkwi
tajemnica sukcesu konkurencyjnych
przedsiębiorstw lub co jest przyczyną spadku sprzedaży w Twojej firmie.
Może niejednokrotnie
głowiłeś się czy wprowadzany na rynek produkt spełni oczekiwania przyszłych
nabywców, a
zaproponowana cena zostanie przez nich zaakceptowana. Wynajmujesz grafików,
żeby
zaprojektowali jak najlepsze opakowanie, wydajesz pieniądze na reklamę
i promocję nie
zawsze mając przekonanie co do efektywności tych działań. Jesteś politykiem
i pracujesz
nad swoim wizerunkiem nie wiedząc czy jest to dobrze odbierane przez przyszłych
wyborców.
Jesteśmy pewni, że nie musisz tak ryzykować poświęcając przy tym tyle
czasu, energii
i pieniędzy. Proponujemy Ci lepsze rozwiązanie. Badania rynkowe to najlepszy
sposób
na uzyskanie rzetelnych informacji bezpośrednio u źródła. Wspólnie z Tobą
wybierzemy
najlepszą metodę badawczą dostosowaną zarówno do potrzeb jak i możliwości
finansowych Twojej firmy.
Wykonujemy badania dotyczące:
- zachowań konsumenckich
- produktów i opakowań
- wizerunku marek i firm
- dystrybucji i sprzedaży
- skuteczności reklamy
- opinii publicznej (postaw pracowników, postaw mieszkańców, postaw wyborców)
- konkurencji (identyfikacja konkurencji, opinie klientów o konkurencji)
Podstawowe metody, które umożliwią uzyskanie interesujących
Ciebie informacji to:
- Desk Research (na podstawie dostępnych źródeł wtórnych
takich jak: dane GUS, raporty branżowe itp.)
- Ankieta Pocztowa
- Standaryzowany Wywiad Kwestionariuszowy
- Indywidualny Wywiad Pogłębiony
- Zogniskowany Wywiad Grupowy (Focus Group Interview)
- Badania w Internecie (przeprowadzane przy pomocy ankiety rozsyłanej
pocztą
elektroniczną lub specjalnie w tym celu utworzonych stron WWW)
Zainteresowanych prosimy o kontakt.
początek strony
strona główna
| marketing internetowy | doradztwo
marketingowe | kontakt
|