|
Masz już firmową stronę w internecie i wydaje Ci
się, że dzięki temu kilkakrotnie wzrośnie
sprzedaż produktów Twojego przedsiębiorstwa. Pamiętaj jednak, że samo
stworzenie
strony WWW nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu. Trzeba zdawać sobie sprawę,
że w Internecie istnieją miliardy stron i każdego dnia ich przybywa.
Tak więc bardzo ważną sprawą jest profesjonalne prowadzenie kampanii promocyjnych
(firmy, produktów, marek).
Promocja w Internecie prowadzona może być na kilka sposobów.
Najczęściej wykorzystywane to:
- rejestrowanie stron w wyszukiwarkach i katalogach internetowych
- wykupowanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach
- umieszczanie informacji o firmie wraz z linkiem w różnych serwisach
branżowych i regionalnych
- umieszczanie bannerów reklamowych na odpowiednio dobranych stronach
w sieci
- tworzenie stron WWW dla produktów
- wysyłanie reklam za pomocą poczty elektronicznej
W przeprowadzanych przez nas kampaniach promocyjnych wykorzystujemy
wszystkie powyższe rodzaje, niekoniecznie jednocześnie.
Budując kampanię promocyjną opieramy się na poniższym
planie działań:
1. Analiza rynku
2. Identyfikacja grupy docelowej
3. Dobór najlepszych narzędzi promocyjnych
4. Zdefiniowanie budżetu
5. Planowanie akcji (włączając projektowanie bannerów i innych narzędzi
promocji)
6. Zakup miejsc reklamowych i innych usług towarzyszących
7. Przeprowadzenie akcji
8. Przedstawienie raportu z przeprowadzenia kampanii promocyjnej
Wszystkie nasze działania są na bieżąco omawiane z klientem.
Koszty przeprowadzanych kampanii promocyjnych są uzależnione od bardzo
wielu czynników,
m.in. jej rodzaju, czasu trwania oraz intensywności.
Zainteresowanych prosimy o kontakt.
początek strony
strona główna
projektowanie WWW
marketing internetowy | badania
marketingowe | doradztwo marketingowe
| kontakt
|